Deodorant Personal Collection - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 21 June 2024

Deodorant Personal Collection

Sekarang memang ramai tengah mencari deodorant untuk bertukar brand. Cie pun salah seorang yang tercari-cari brand deodorant yang boleh dipakai. Akhirnya jumpa la Deodorant Personal Collection.

Deodorant personal collection

Jenis-Jenis Deodorant Personal Collection

Deodorant Personal Collection ada 3 jenis iaitu:
  1. Check Women Anti-Perspirant Deodorant 50ml
  2. Check Men Anti-Perspirant Deodorant 50ml
  3. Alfa-1 Deodorant Body Spray 100ml

Harga Deodorant Personal Collection

Harga Deodorant Personal Collection tersangat la mampu milik. Lagi-lagi kalau kita sign up membership Personal Collection boleh dapat cashback juga. Bertambah jimat. 

Harga baru mulai Julai 2024
Check Women Anti-Perspirant Deodorant RM12.70
Check Men Anti-Perspirant Deodorant RM12.70
Alfa-1 Deodorant Body Spray RM18.50

Keistimewaan Deodorant Personal Collection

Check Deodorant For Women memberikan perlindungan bau 24 jam dan kesegaran yang mendalam, dengan formula cepat kering dan tidak berminyak. Ia memutihkan dan melicinkan ketiak serta membantu mencegah penuaan kulit ketiak.

Deodorant Personal Collection



Check Deodorant for Men memberikan perlindungan bau 24 jam dan kesegaran yang kuat, dengan formula cepat kering dan tidak berminyak. Ia melindungi daripada noda dan tanda. Serta memancarkan haruman segar dan maskulin.

Deodorant Personal Collection

Alfa-1 Deodorant Body Spray menyediakan 99.99% perlindungan daripada kuman penyebab bau. Dengan formula Deo-Active Pintar untuk perlindungan peluh dan bau 24 jam formulasi keyakinan dandanan teknologi CoolActiv juga memberikan kebersihan keseluruhan yang unggul, bau segar dan rasa selepas yang sangat sejuk.

Deodorant Personal Collection


Testimoni Deodorant Personal Collection

Banyak dah testimoni dari pengguna Deodorant Personal Collection ni. Namun begitu testimoni ni adalah pengalaman individu tersebut. Setiap individu mungkin berbeza pengalaman.





















Info lanjut berkenaan Personal Collection boleh join channel whatsapp Cie. Nak direct whatsapp Cie pun boleh juga 012.975.5310


5 comments:

  1. Dari hari tu nak komen...
    Linda first time dengar jenama nie...

    ReplyDelete
  2. Menarik ni.. sebab semua deodorant brand utk lelaki under boikot israhell.. adidas, nivea, dashing .. so boleh try la yg ini huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh try la. Yang perempuan pun sama banyak boikot.

      Delete