0

As salam
Salam sejahtera

Lama tak coret2 dalam nih kan..bukan apa dek kerana kekangan masa..siang bekerja kat office..malam bekerja kat rumah pulak..masa ada 24j tapi tak diuruskan dengan betol kot..

Nih ada la masa sikit lunch hour..malas nak makan nasi arini makan twister combo kfc jela..

Tajuk entry lain tapi cerita bab lain kan..tuhla orang beblog kita nak beblog..hihi..alkesahnya bab gaduh2 nih pasal malam tadi..sepatutnya Pahang lawan Johor untuk semi final kedua tapi disebabkan macam2 perkara terjadi maka ianya ditangguhkan..

Apa lah nak jadi dengan kita nih kan..politik pon gaduh..bola pon gaduh..macam mana nak aman..

Cie bukan peminat tegar bola tapi rasa tersentuh bila ada yang mengatakan orang pahang jakun..orang pahang sakai..bila tengok kawan2 kat facebook duk update status dorang pasal isu malam tadi..rasa macam betapa sengal nye dorang nih..seagama sebangsa pon boleh gaduh..

Dua2 pihak sama je sebenarnya..yg pahang pon camtuh..johor pon camtuh..tapi kita sebagai orang islam perlu la beretika ketika berkata2 jangan main lepas je..Cie anak pahang..pernah belajar kat johor..pernah bekerja kat selangor..takde masalah pon...

Bila ada isu2 macam nih rasa tak bes pulak kan..penyokong tegar bergaduh sesama sendiri sedangkan players tuh dibayar gaji beribu riban..tuh kerja dorang..kita sebagai penyokong nih jangan bertindak melulu..fikir secara waras..kalah menang adat pertandingan..kalau semua nak menang sapa pulak yang kalah kan..

Aduhai penat kakton memikirkan isu semasa..haha..yang penting jumaat cuti tapi plan macam tak menjadi je..redha jela..

Lama tak cerita ceriti pasal anak dara..nanti la entry yang lain...wasallam...

Post a Comment Blogger

 
Top