0

Baru2 nih ibu beli set mainan masak2..raisha suke sangat kalau ibu masak kat dapur dia mesti nak tengok ape atas dapur..kalo kite pegang senduk ke sudip ke dia pon nak..

Ibu beli yg murah je rm8.90..ade lg 2 3 jenis semua rm15 ke atas..rm19.90 pon ade..malas la beli yg mahal2 nanti ntah main brape lame sangat pon..setakat 2 3 ari ni ade la jugak main..takdela keciwa sangat ibu gigih g cari barang mainan anak taknak main..

Raisha nih memang turun habit ibu suke masak..ibu dari kecik suke main masak2 ngan sepupu siap gune tempurung utk buat periuk n kuali..siap ade api bagai..lauk pauk nye kalau jantung pisang nye kulit tuh konon2 daging..pastu ade yg pada jantung pisang yg kaler kuning2 tuh ibu buat udang sebab memang macam udang..huhu..pastu macam2 la lagi hasil tumbuhan yg kitorang gune..kreatip kan..haha..seronok main kadang2 tak ingat balik umah..pastu ade la mak panggil suo balik..kenangan mase kecik..

Dah besa nih masak betol kan..silap tak jadi chef je ritu sebab tak sanggup dengan working pressure..start sekolah menengah dah amik katering..masok poli amik hotel katering..kije pulak kat pejabat goyang kaki..tak minat nak jd chef..kalau minat agaknye skang dah jd chef kot..tuh pon kalau..

Ibu tak kesah anak ibu nanti nak jadi ape..yg penting jd orang yg berguna..minat anak2 ibu tak halang..jangan minat nak jd yg bukan2 sudah..

I'm independent distributor
Contact:-)
Roziah@ci'e
SID: 890962
Hp: 0129755310

FB: https://www.facebook.com/roziahmuhammadnor.cie
Page: https://www.facebook.com/syafiyahvitashoppe
Blog: http://syafiyahluv.blogspot.com
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com

Post a Comment Blogger

 
Top