1
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Bersiaran dari Putrajaya pagi nih. Bermalam kat sini semalam sebelum meneruskan perjalanan hari nih ke Melaka untuk berkursus selama 4 hari. Alhamdulillah bawak anak-anak bersama. Mujur husband dapat cuti. Kalau tak jenuh juga nak tinggal anak-anak. Tak keruan kot kalau berjauhan. Pergi kerja sekejap pun terasa rindu. Kalau boleh 24 jam nak ada dengan anak-anak. Semoga impian nak menjadi working at home mom tercapai.

Kakak memang tak suka pandang kamera. Hihi


Awal 2 beradik nih bangun. Mula-mula adik dulu bangun kemudian baru kakak bangun. Bangun je kakak terus mintak tamin (vitamin). Kakak selsema semalam so dia mintak tamin. Bangun pagi nih nampak tak selsema dah. Kalau demam ke selsema ke mesti request 'kakak taknak ubat kakak nak tamin je'.


Adik 2 biji ambil. Satu dalam mulut dah. Mana boleh makan banyak dik oi


Bila tengok anak-anak nih sayu je rasa. Terkenang anak-anak kecil yang dah kehilangan ibu bapa ketika masih tak mengenal dunia. Bagaimana mereka ingin meneruskan kehidupan. Adakah penjaga mereka mampu untuk menjaga dan memberi kasih sayang sama dengan ibu bapa mereka. Itu semua sudah diaturkan oleh Yang Maha Esa. Sudah tertulis perjalanan hidup mereka. Kita hanya mampu berdoa supaya dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik untuk menjaga anak-anak.


Kakak buat peace tak jadi. Hihi


Kadang-kadang fikiran negatif mula terfikir macam-macam. Sekarang nih banyak sangat kes kemalangan. Ibu bapa meninggal dunia dan meninggalkan anak-anak yang masih kecil. Kesian tengok anak-anak yang masih tak memahami apa yang berlaku.

Ya Allah jagakan anak-anak ku untukku.


Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Petua Nak Kurus
Instagram: ROZIAH_MUHAMMAD_NOR
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

Post a Comment Blogger

 
Top