Bantuan Khas Raya 2018 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Wednesday 6 June 2018

Bantuan Khas Raya 2018


Bantuan Khas Raya sebanyak RM400 telah disalurkan kepada kakitangan awam bergred 41 ke bawah pada 5 Jun 2018 sebagai persiapan kepada kakitangan awam untuk menyambut aidilfitri tidak lama lagi.

Namun begitu ada juga desas desus yang kurang enak didengar. Ada yang kata sikit sangat la. Ada yang kata kerajaan terdahulu janji nak bagi RM500 dan macam-macam lagi la.

Sepatutnya kita perlu bersyukur ada jugak rezeki kita Allah nak bagi. Ok apa RM400 tu banyak barang kita boleh beli memandangkan GST pun telah diturunkan kepada 0% pada 1 Jun yang lalu.

Seharusnya kita tak boleh la terlalu mengharapkan kepada kerajaan untuk memberikan bonus atau bantuan kepada kita. Kita pun boleh berusaha sendiri. Mungkin boleh buat bisnes. Sekarang ni banyak sangat peluang untuk berniaga cuma kehendak kita sendiri jela sama ada rajin nak berusaha atau malas.

Dari kita mengharapkan Bonus Khas Raya atau Bonus Kakitangan Awam cuma setahun sekali tu baik la kita cari Bonus yang kita boleh dapat setiap bulan. Ada ke bonus setiap bulan? Mesti la ada.

BISNES APA YANG BOLEH DAPAT BONUS SETIAP BULAN?

Sudah tentu la bisnes Shaklee yang Cie tengah duk buat sekarang ni. Alhamdulillah memang setiap bulan akan dapat bergantung kepada usaha kita. Lebih usaha lebih la yang akan kita dapat. Ianya bukan tetap setiap bulan. Tapi memang tiada had. Biasanya antara RM30 hingga la ratus ribu.

BISNES SHAKLEE NI MACAM MANA?

Senang je nak buat bisnes Shaklee ni. Cie dulu asalnya join Shaklee untuk makan sendiri je. Tak sangka la boleh terjebak untuk buat bisnes. Biasanya rata-rata kami yang buat bisnes Shaklee ni memang akan rasai effect selepas makan Shaklee kemudian kami akan berkongsi kebaikan dan secara langsung kami menarik lebih ramai orang untuk merasai effect dan kebaikan produk Shaklee.

MACAM MANA NAK JOIN?

Senang je kalau korang nak join boleh hubungi Cie untuk dapatkan info lebih lanjut tentang bisnes Shaklee. Korang boleh klik link untuk direct whatsapp Cie 012-9755310. Atau kalau korang nak join terus boleh klik gambar dibawah dan korang akan masuk terus ke website Shaklee untuk register ahli. Jangan lupa untuk klik JOIN NOW.










No comments:

Post a Comment