Kedai makan berdekatan rumah tu sebelah je dengan dobi. Siap makan, baju pun siap dryer. Lepas tu terus pergi beli barang dapur.
Cie dan adik Rania sarapan nasi lemak ayam. Kakak Raisha makan roti canai dan Faiz makan roti telur. Air order 2 je teh o ais cukup je share air nya banyak juga dia letak dalam cup 22oz kot yang tinggi.
Asalnya kedai tu kat taman Cie. Tapak mereka niaga tu majlis daerah dah buat food court baru tu yang mereka pindah ke tempat lain.
Dah siap makan terus ke BS Freshmart nak beli barang dapur. Stok untuk seminggu je bahan mentah Cie. Setiap hujung minggu akan restock.





7 Ulasan
Menggoda plak roti canai tu... macam nak pi makan lah esok.
BalasPadamsana sini bizi nak merdeka ni.
BalasPadamMenarik plk tgk nasi lemak tu =D
BalasPadamsedapnya nasi lemak
BalasPadamUwaaah nasi lemak my fav 😍😄😄. Menu sarapan yg selalu saya cari tiap kali ke Malaysia.
BalasPadamroti canai lama xmkn
BalasPadamroti telur tu sedappp...pg semlm MZ singgah bf kat kedai mamak jugak sblm hantar razeen gi tusyen kumon. tp tak mkn roti telurlah. MZ order megi goreng mamak ajer
BalasPadamTerima kasih sudi singgah! Jangan segan-segan tinggalkan komen. Sila tinggalkan komen dengan bahasa yang sopan. Komen berunsur spam akan dipadam.