0


alhamdulillah masih dikurniakan umur yang panjang untuk menjalani ibadah puasa kali ni...
puasa tahun ni berbeza sikit...tahun pertama menyambut puasa bersama suami serta baby dalam perut...puasa hari pertama ni bersahur n berbuka kat rumah mertua....

alhamdulillah jugak berjaya berpuasa seperti biasa tanpa sebarang masalah...kuasa tuhan mengatasi segalanya...kalau bulan tak puasa tu memang asyik lapar je walau dah makan...tapi kali nih takde rase ape2 pon...syukur ya allah...harap2 dapat puasa penuh tahun ni tapi masuk 32minggu nanti kena minum air gula lagi so dah tak boleh puasa....tapi takpe la boleh ganti nanti...
harap2 takde la masalah...

Post a Comment Blogger

 
Top