0
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Sekarang nih tengah musim kemaruk tengok cerita HATI PEREMPUAN kat TV3 pukul 7 malam. Mula-mula dulu tengok pelakon macam tak glamour je kan terus tak tengok. Rupanya sangat best la bila tengok hari-hari. Tak keruan rasa kalau sehari tak tengok. Parah dah kan. Hahahaa.




Kebanyakkan memang akan layan cerita nih bila dah mula terjebak. Watak-watak yang pelakon-pelakon tuh bawak memang menjadi sangat. Sebab tuh menjadi kesukaan ramai. Tak sabar nak tunggu episod petang nih. Nak tunggu episod Isnin depan lambat la pulak. Huhu.

Ada yang menyambut baik jalan cerita nih. Tak kurang jugak yang tak suka dengan mesej yang disampaikan didalam cerita nih. Atas masing-masing kan nak anggap sesuatu itu positif atau negatif. Nama pun cerita kan. Tak suka tak payah tengok dan tak payah nak kutuk-kutuk. Hahaha.




Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Petua Nak Kurus
Instagram: ROZIAH_MUHAMMAD_NOR
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

Post a Comment Blogger

 
Top