FHM 2015 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 9 October 2015

FHM 2015

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

FOOD AND HOTEL MALAYSIA 2015

2 Oktober yang lepas Cie dan kakitangan Unit Dietetik dan Sajian Hospital Kuala Lipis terdiri dari seorang Pegawai Dietetik dan 4 orang lagi Pembantu Penyediaan Makanan ke Food and Hotel Malaysia 2015 (FHM 2015) di Kuala Lumpur Convention Centre.


food and hotel malaysia 2015


FHM 2015 nih merupakan pameran antarabangsa Malaysia membabitkan makanan, minuman, restoran dan peralatan perkhidmatan makanan, pembekal dan industri lain yang berkaitan. Pelbagai jenis perkhidmatan dan peralatan berkaitan industri pemakanan ada di sana.

Memang seronok sebab kami dapat merasa pelbagai jenis 'food tester' yang terdapat di sana. Hihi. Kenyang tau kami makan. Asal ada yang halal kami rasa. Masa nih la kita nak merasa makanan-makanan antarabangsa. Semua sedap!!


Food and hotel malaysia 2015
Seronok semua dapat makan-makan. Hihi
Food and malaysia 2015
Antara booth yang sempat kami singgah.
Banyak sangat booth makanan, peralatan dan lain-lain yang terdapat kat sana. Pendek kata lenguh kaki la nak round semua. Kami pergi yang mana sempat je. At least dapat tengok dan rasa makanan negara lain. Ada juga yang dijual disini.

Oleh kerana dah tak larat nak pusing-pusing dah kami decide untuk balik. Kebetulan Cie memang ada projek dengan anak buah. Hihi.

No comments:

Post a Comment