Personal Collection - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 1 June 2024

Personal Collection

 Dealer Personal Collection Malaysia

Apa dia Personal Collection ni? Tak pernah dengar pun kan? Ye Cie pun baru je dengar pasal Personal Collection ni sebab baru je masuk ke Malaysia sejak Februari 2023. Baru setahun lebih je berada di pasaran Malaysia tetapi produk ni dah lebih 20 tahun berada di pasaran Filipina dan produk ni berasal dari negara Filipina.

Personal Collection

Produk-produk Personal Collection ni dihasilkan oleh teknologi daripada France, Europe. Packaging Biogredable menjadikan produk Personal Collection adalah antara produk pilihan terkini di mana ianya adalah enviromental friendly malah ianya tidak perlu recycle kerana ia akan terhapus sendiri selepas 5 tahun secara semula jadi.

SIJIL HALAL PRODUK PERSONAL COLLECTION


Personal Collection ni produk Filipina ianya HALAL tak? of course HALAL ye. Sekarang pun company Personal Collection dah mula nak tukar packaging beberapa produk yang akan ditampal dengan logo halal Malaysia. Ianya akan dibuat secara berperingkat la.


Personal Collection
antara produk yang terawal akan bertukar packaging yang ada logo Halal Jakim




Personal Collection
produk essential oil yang dah ada sijil Halal



BERDAFTAR DENGAN NPRA

Apa dia pulak NPRA ni? NPRA ni adalah  Bahagian Regulatori Farmasi Negara atau National Pharmaceutical Regulatory Agency. Agensi yang bertanggungjawab untuk mengesahkan sesuatu produk itu selamat atau pun tidak.

Sesuatu produk kalau kita nak tau selamat ke tak boleh la check kat NPRA search. Produk Personal Collection jangan risau ianya memang ternyata selamat untuk kegunaan kita. Kalau produk tak selamat memang takkan tersenarai la dalam NPRA search ni. Ni bukan agensi yang cikai-cikai. NPRA akan buat penilaian dan data teknikal, analisa makmal serta kajian berkaitan untuk tentukan sama ada produk tersebut selamat ke tak sebelum masuk pasaran Malaysia.

Personal Collection


Personal Collection


Personal Collection


Personal Collection

Sebelum Cie guna produk ni memang kena check dulu. Memandangkan sekarang ni susah betul nak cari produk yang tak boikot kan. Mostly yang berada di pasaran tu semua brand yang boikot. 

PRODUK PERSONAL COLLECTION

Produk Personal Collection ni ada banyak ye. Antaranya ada penjagaan rumah, penjagaan diri dan essential oil. Produk nya juga harga yang mampu milik. Yang best kalau kita sign up membership Personal Collection ni kita akan dapat cashback dengan setiap pembelian kita. Harga pun kita dapat diskaun 25%. Boleh la berjimat berbelanja keluar duit dan dapat kembali duit kita. Kalau beli kat pasaraya tu tak dapat cashback cuma dapat resit je. Hihihi.

Antara produk Personal Collection yang ada adalah syampu, perapi rambut, deodorant, feminine wash, sabun mandi, sabun pakaian, pelembut pakaian, pencuci pinggan mangkuk, pencuci tandas, barangan mandi bayi, diffuser, essential oil dan banyak lagi la. 

DEALER PERSONAL COLLECTION KUALA LIPIS

 
Personal Collection

Setelah beberapa hari join Personal Collection Cie berminat untuk menjadi dealer pulak. Dealer Personal Collection Kuala Lipis tapi boleh je post ke Seluruh Malaysia. So kalau ada yang berminat nak dapatkan produk Personal Collection ni jangan segan silu boleh terus whatsapp Cie Dealer Personal Collection Kuala Lipis atau korang boleh terus mendaftar keahlian hanya RM38 dan akan terus dapat free produk dan free postage.

Personal Collection
pekej daftar keahlian Personal Collection


Boleh scan untuk sign up membership

2 comments: