Tuesday, 27 November 2012

raisha makan jari

Nak cerita peel baru anak dara ibu skang nih dah pandai makan jari...tapi belum dapat jari mane lagi nak masuk mulut...kadang2 bantai semua sekali...sudahnye penuh air liur je kat bibir...
Skang kalau memalam nak nyusu just bagi sign makan jari je...tapi tuh la instint(betul ke tak eja nih) sorang ibu dapat rase bile anak nak nyusu..terus tesedar..
Dulu mase belom reti makan jari kalau nak susu ngange2 mulut je..naseb la ibu nih bukan jenis tido mati..kalau isap jari tuh dengar jugak bunyi nye...
Mesti orang pelik tengok ape la yang tande kat dahi anak ibu tuh...macam tande india...huuhu...tuhla 'hemangioma'...nak tau apekah benda itu nanti senang2 kite stori mori okeh...

No comments:

Post a Comment