Jom Detox Set | Shaklee - BLOG ROZIAH @ CIE

Friday 27 September 2019

Jom Detox Set | Shaklee

JOM DETOX SET | PROVE IT, LIVE IT, SHARE IT

JO DETOX SHAKLEE

Set semula sistem badan anda dengan menggalakkan aktiviti usus yang sihat, menyokong fungsi hati yang sihat, mengurangkan kembung, membakar lemak dan memberikan pembersihan semulajadi badan anda.

Baca juga -> CADANGAN SET DETOX
Baca juga -> TESTIMONI DETOX

Set Jom Detox mengandungi:

CINCH SHAKE (VANILLA / CHOCOLATE) - Cinch Shake membantu mengekalkan jisim otot tanpa lemak serta menghilangkan lemak, berat dan inci (inch loss). 

Baca juga -> CINCH SHAKE

ALFALFA (S) - menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok, darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

Baca juga -> ALFALFA COMPLEX


DTX COMPLEX - suplemen yang dapat membantu menghasilkan protein yang membantu dalam proses regenerasi sel hati dan mengekalkan pengaliran hempedu yang normal. DTX Complex mengandungi bahan-bahan terbaik untuk menjaga kesihatan hati.

Baca juga -> DTX COMPLEX


HERB-LAX - mengempiskan perut dan mengurangkan penyerapan lemak. Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan.

Baca juga -> HERB-LAX


PEPPERMINT GINGER PLUS - halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Baca juga -> PEPPERMINT GINGER PLUS

Program PROVE IT, LIVE IT, SHARE IT ini bermula pada 26 September 2019 hingga 30 November 2019. Dengan pembelian set ini anda akan mendapat KIT KEAHLIAN, PERCUMA PENGHANTARAN dan PERCUMA BEG EKSKLUSIF PLS.

Anda juga boleh mendapat pendapatan melalui program ini. Untuk maklumt lanjut boleh whatsapp klik link di bawah.

HARGA PROMOSI: RM465


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH


WHATSAPP 
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310

ATAU

KLIK GAMBAR DIBAWAH INI 
↓↓↓↓↓↓


jom detox shaklee
klik gambar untuk sebarang pertanyaan



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI SHAKLEE ANDA BOLEH KLIK LINK DIBAWAH INI

↓↓↓↓↓↓



klik gambar