Promosi Shaklee Februari 2020 - BLOG ROZIAH @ CIE

Sunday 2 February 2020

Promosi Shaklee Februari 2020

Promosi Shaklee Februari 2020

Bulan ni banyak sangat promosi Shaklee yang tersangat best kesemuanya. Memang jimat dan berbaloi sangat untuk grab promosi Shaklee Februari 2020 ni. Jom kita tengok promosi apa yang ada.

PROMOSI SHAKLEE BAGI BULAN FEBRUARI 2020



#1 PROMOSI SHAKLEE COQ-TROL PLUS

PROMOSI COQTROL

CoQ-Trol Plus membantu anda untuk kekal aktif dan bertenaga dengan Coenzyme Q10 atau CoQ10, antioksidan yang menyokong sel untuk menghasilkan tenaga. Sebagai antioksidan yang kuat, CoQ10 dapat membantu melindungi arteri daripada pengoksidaan LDL, kolesterol jahat. Ia penting bagi membantu menggalakkan fungsi saluran darah termasuk mengangkut darah ke jantung. Banyak kelebihan CoQ-Trol Plus ni kalau korang nak tau boleh whatsapp Cie ye.

INFO CoQTROL BOLEH BACA SINI: COQ-TROL
TESTIMONI COQ-TROL BOLEH BACA SINI: TESTIMONI COQ-TROL

BELI 3 BOTOL CoQ-TROL PLUS DISKAUN 10% (HARGA PASARAN: RM401.63)


#2 PROMOSI SHAKLEE GARLIC

PROMOSI GARLIC

Garlic atau dalam bahasa melayu nya adalah bawang putih yang mudah kita jumpa dalam dapur setiap rumah je kan. Orang Cina suka sangat bawang putih sebab bagus untuk kesihatan. Masyarakat Korea siap amalkan garlic mentah-mentah je. Tak perlu dipotong kecil. Setiap suapan perlu disertai dengan sebiji bawang putih. Kalau sepinggan nasi tu bersamaan dengan 10 suapan maka 10  biji la bawang putih mereka makan. Sebab tu kulit mereka sangat cantik kan. Selain tu banyak lagi la kelebihan garlic ni sebenarnya.

INFO GARLIC BOLEH BACA SINI: GARLIC

BELI 2 BOTOL GARCLI DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: RM106.88)

#3 PROMOSI SHAKLEE MEAL SHAKES

PROMOSI MEAL SHAKES
Meal Shakes merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amini yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Meal Shakes juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. Meal Shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi, buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya,lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain lagi.

INFO MEAL SHAKES BOLEH BACA SINI:  MEAL SHAKES
TESTIMONI  MEAL SHAKES BOLEH BACA SINI: TESTIMONI MEAL SHAKES

BELI 2 TONG MEAL SHAKES DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: RM228)

#4 PROMOSI SHAKLEE PERFORMANCE DRINK 

PROMOSI PERFORMANCE DRINK


PROMOSI PERFORMANCE DRINK


Performance Drink merupakan minuman isotonik yang istimewa kerana tidak mempunyai karbonat dan kandungan gula yang sangat minima. Ianya membantu mengawal paras bendalir didalam badan kita supaya tidak terlalu kering dan tidak terlalu banyak. Terdapat 2 perisa iaitu Lemon Lime dan Orange.

INFO PERFORMANCE DRINK BOLEH BACA SINI: PERFORMANCE DRINK

BELI 2 TONG PERFORMANCE DRINK LEMON LIME DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: RM282.63)

BELI 2 TONG PERFORMANCE DRINK ORANGE DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: RM163.88)


#5 PROMOSI SHAKLEE VITA-LEA FOR CHILDREN

PROMOSI VITA-LEA FOR CHILDREN

Vita-Lea For Children merupakan MULTIVITAMIN dengan formula terbaru. Dicipta berteraskan kajian sains pemakanan yang telah dijalankan lebih 100 tahun serta bersandarkan panduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidik Shaklee. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas. Mungkin ramai tercari-cari multivitamin yang bagus untuk anak-anak. Vita-Lea For Children Shaklee adalah vitamin kanak-kanak yang paling lengkap di pasaran.

INFO VITA-LEA FOR CHILDREN BOLEH BACA SINI: VITA-LEA FOR CHILDREN

BELI 2 BOTOL VITA-LEA FOR CHILDREN DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: 211.38)


#6 PROMOSI SHAKLEE VITAMIN C

PROMOSI VITAMIN C

Sustained Release Vita-C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam. Sebagai antioksidan yang kuat, Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gusi, gigi, tulang, otot, kulit dan pembuluh darah. Tubuh kita sering kehilangan Vitamin C semasa melakukan aktiviti harian. Vitamin C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan Vitamin C berterusan.

INFO VITAMIN C BOLEH BACA SINI: VITAMIN C
TESTIMONI  VITAMIN C BOLEH BACA SINI: TESTIMONI VITAMIN C

BELI 2 BOTOL DISKAUN 5% (HARGA PASARAN: RM185.25)


#7 PROMOSI SHAKLEE ZINC PLUS

PROMOSI ZINC PLUS

Zink merupakan salah satu mineral yang penting untuk tubuh badan kita. Ia adalah mineral surih yang penting dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh badan kita yang mana ianya tidak boleh dihasilkan daripada badan. Ia perlu diambil dalam diet harian. Makanan yang kita amnil setiap hari perlulah mempunai mineral ini kerana ianya penting didalam menyokong dan mengaktifkan lebih daripada 200jenis enzim dalam badan. Enzim ini membantu mengoptimumkan sel-sel badan supaya berfungsi dengan lebih baik.

INFO ZINC PLUS BOLEH BACA SINI: ZINC PLUS
TESTIMONI ZINC PLUS BOLEH BACA SINI: TESTIMONI ZINC PLUS

BELI 1 BOTOL PERCUMA 1 BOTOL (HARGA PASARAN: RM56.25)


#8 PROMOSI SHAKLEE YOUTH SKINCARE

PROMOSI YOUTH SHAKLEE

Youth Skincare adalah sebuah revolusi dengan 8 paten dan paten-diproses. Setiap produk Youth Shaklee diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan sama ada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran atau penuaan semulajadi. Produk rangkaian penjagaan kulit muka Shaklee iaitu Youth ini dijamin 100% SEMULAJADI (NATURAL BASE), BEBAS PARABEN, BEBAS MERCURY, BEBAS PHTALATES dan BEBAS dari HYDROQUINON. 

INFO YOUTH BOLEH BACA SINI: YOUTH
TESTIMONI YOUTH BOLEH BACA SINI: TESTIMONI YOUTH

BELI PRODUK YOUTH BERNILAI 200UV DAPAT PERCUMA RADIANCE C+E YANG BERNILAI RM412.50, DAPAT PERCUMA KEAHLIAN, DAPAT PERCUMA PENGHANTARAN, DAPAT BONUS 5%


PROMOSI WELCOME SET MASIH ADA BOLEH KLIK SINI: WELCOME SET


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH