ResV Shaklee Kini Mula Dijual - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 8 March 2020

ResV Shaklee Kini Mula Dijual

RESV SHAKLEE

RESV SHAKLEE

ResV Shaklee telah mula dijual pada 4 Mac 2020. Akhirnya setelah bertahun-tahun menunggu. Produk ni bukan gantikan Vivix tapi kira macam adik  beradik la. Bahan yang digunakan pun hampir sama je. Cuma lebih sikit dari Vivix je.

APAKAH ITU RESV SHAKLEE?

ResV diformulasi secara saintifik untuk menyokong kesihatan menyeluruh dan mengekalkan keremajaan serta kehidupan yang bertenaga. Ia diperbuat daripada campuran proprietari, dengan gabungan polifenol semulajadi dan ekstrak botanikal dari Anggur Muscadine, Knotweed Jepun. Anggur Pomace, Delima, Chebulic Myrobalan, Anggur Hitam, Anggur Merah dan Lobak Ungu.

ResV adalah formula saintifik untuk menyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta hidup yang lebih bersemangat.


  • Semulajadi
  • Kemajuan Saintifik
  • Disokong Oleh 6 Paten
  • Mengandungi Spektrum Polifenol Yang Luas
  • Buatan Amerika Syarikat
  • Bersertifikat Halal

CAMPURAN PROPRIETARI SEMULA JADI

ResV mengandungi campuran proprietari, bahan ramuan botani semula jadi yang dipilih dengan teliti dan menawarkan spektrum polifenol yang luas untuk mengekalkan kesihatan yang baik, dari alam semula jadi kepada anda.

RAMUAN UTAMA RESV

ANGGUR MUSCADINE



Mengandungi sifat antioksidan dan kepekatan tinggi asid elagik dan elagitanin, sejenis polifenol yang terkenal.

JAPANESE KNOTWEED


Mengandungi polifenol utama yang dipanggil resveratrol, ditunjukkan mempunyai banyak manfaat kesihatan yang positif.


LOBAK UNGU


Mengandungi polifenol seperti antosianin dan lutein dengan antioksidan yang kuat untuk kesihatan yang baik.

CHEBULIC MYROBALAN (BUAH KADUKA)


Juga dikenali sebagai “Raja Ayurveda”, ia menawarkan manfaat terapeutik yang luar biasa dan mengandungi polifenol penting seperti asid galik dan asid elagik.

BUAH DELIMA


Penuh dengan nutrien penting termasuklah elagitanin, asid elagik dan flavonoid.

ANGGUR HITAM


Kaya dengan nutrien dan penuh dengan antioksidan, polifenol dan vitamin C.

HAMPAS ANGGUR DAN ANGGUR MERAH


Mengandungi paras polifenol yang tinggi seperti proantocyanidin di mana ia menawarkan kuasa antioksidan yang hebat.

APA ITU POLIFENOL

Polifenol adalah bahan semula jadi yang didapati dalam buah-buahan,buah beri dan sayur-sayuran. Ia memberikan buah-buahan,buah beri dan sayur-sayuran warna yang terang dengan kepelbagaian warna. Polifenol telah dikaji secara meluas dan mendapat reputasi yang baik dalam industri kesihatan.


RESV 30% LEBIH BERKUASA DARI VIVIX

Spektrum polifenol sudah berubah daripada Vivix dan jumlah polifenol bagi setiap hidangan juga dipertingkatkan. Dalam satu kajian makmal, formulasi ResV menunjukkan 30% lebih berkuasa dalam merencatkan pembentukan protein AGE berbanding Vivix. Perbezaan kuasa ini yang dikesan melalui esei AGE berlaku kerana terdapat perubahan pada spektrum polifenol kerana perbandingan saksama dibuat ke atas penghantaran polifenol. Buktinya kini masih dalam ujian. 

Sebab tu la ResV lagi power dari Vivix. Vivix dah cukup power tapi ResV ni 30% lebih power. Patut la sekarang pun dah ramai pengguna Vivix dah mencuba ResV untuk kesan yang lebih power. Waktu pagi mereka consume Vivix dan waktu malam mereka consume ResV.

Untuk info lanjut berkenaan ResV boleh klik link ini: ResV Shaklee

RESV KINI MULA DIJUAL

Bermula Mac 2020 ResV telah mula dijual di semua branch Shaklee seluruh Malaysia dan online. Jika anda berminat untuk mencuba ResV boleh hubungi Cie ye.

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH







No comments:

Post a Comment