Vitamin Untuk Imunisasi Badan - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Sunday 22 March 2020

Vitamin Untuk Imunisasi Badan

Vitamin Untuk Imunisasi Badan


Virus mudah menyerang dan menyebabkan pelbagai jenis jangkitan penyakit seperti H1N1, Covid-19 atau lebih serius jangkitan penyakit yang boleh mengancam nyawa apabila sistem imunisasi kita lemah. Ada penyakit berjangkit yang tidak boleh sembuh dengan vaksin seperti Covid-19 yang boleh sembuh dengan hanya sistem pertahanan badan yang kuat melawan virus.

CADANGAN VITAMIN UNTUK KUATKAN SISTEM PERTAHANAN BADAN

vitamin c shaklee

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Sustained Release Vita-C Plus Shaklee merupakan produk pertama yang menawarkan Vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran yang melepaskan Vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam.

Sebagai 1 antioksidan yang kuat, Vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot, kulit dan pembuluh darah.

nutriferon

NUTRIFERON

Nutriferon adalah penggalak imunisasi atau immune booster kepada tubuh. Ciptaan pakar imun Dr Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo, Jepun pada tahun 1954. Setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, akhirnya beliau telah berjaya menemui interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon.

Mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan sakit yang lambat sembuh sangat digalakkan untuk mengambil nutriferon. Nutriferon meningkatkan interferon semulajadi badan dan sekaligus menguatkan tindak balas imun badan.


ZINC PLUS

Zink merupakan salah satu mineral yang penting untuk tubuh badan kita. Ia adalah mineral surih yang penting dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh badan kita yang mana ianya tidak boleh dihasilkan daripada badan. Ia perlu diambil dari diet harian.

Makanan yang kita ambil setiap hari perlulah mempunyai mineral ini kerana ianya penting didalam menyokong dan mengaktifkan lebih daripada 200 jenis enzim dalam badan. Enzim ini membantu mengoptimumkan  sel-sel badan supaya berfungsi dengan lebih baik.

Zinc Plus Shaklee berfungsi untuk kesihatan imun dan melawan jangkitan.

CHEWABLE VITA-C PLUS

Vitamin C memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan keseluruhan termasuk kesihatan gigi, gusi dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh anda. Chewable-C Plus sesuai untuk individu yang mengalami kesukaran menelan tablet atau tidak makan makanan yang kaya dengan Vitamin C secukupnya.

Chewable C-Plus berfungsi untuk menguatkan imunisasi. Ianya juga membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan.


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH