Saturday, 8 January 2022

KTMB Kuala Lipis Pahang

 Stesen Keretapi Baru Kuala Lipis

KTMB Kuala Lipis Pahang

Stesen keretapi Kuala Lipis ni dah lama siap sepenuhnya. Kebetulan baru-baru ni pergi makan sarapan pagi kat kedai nasi kerabu tu yang singgah ke stesen keretapi Kuala Lipis ni nak bagi anak-anak tengok.

Tak sangka la pulak masa nak check in dan check suhu, anak-anak riuh je kata ada nama ibu. Ibu pun macam pelik nama apa pulak. Rupanya kad vaksin, pihak KTMB guna untuk dijadikan contoh pada poster.

KTMB Kuala Lipis Pahang
Masa ni la anak-anak perasan ada nama ibu


KTMB Kuala Lipis Pahang
Bila tengok betul nama Cie kat situ. KTMB jadikan contoh kad vaksin


KTMB Kuala Lipis Pahang
Teruja tengok ada nama ibu kat situ


KTMB Kuala Lipis Pahang
Bila buka website KTMB pun ada jugak poster ni bermakna seluruh Malaysia la guna. Hihi


KTMB Kuala Lipis Pahang

Terasa glamour kejap walaupun nama je kat situ. Hahaha. Kalau ada gambar bertambah glamour. Ada nama je orang tak kenal pun. Hihi

2 comments: