Meal Shakes - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Tuesday 6 May 2014

Meal Shakes

Dalam kehidupan seharian yg sentiasa aktif & serba pantas,kanak2 tidak mempunyai masa yg cukup utk menikmati makanan yg seimbang.

Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bg mereka kerana ia merupakan makanan tambahan yg rendah lemak & rendah-glisemik.

♥sediakan vitamin & mineral penting - nutrien asas yg anak2 sedang membesar & remaja2 perlu utk terus kuat & sihat.
♥sumber terbaik serat pemakanan & protin.
♥sumber pekat kalsium.
♥index glisemik rendah.

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. 

Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap & asid amino serta nutrisinya mudah diserap utk kegunaan harian. ia diperbuat drpd bahan semulajadi. buah2an,sayur2an,kacang soya,lactalbumin (sejenis susu) dan lain2 lagi.

Lactalbumin adalah bahan yg terbaik & mengandungi organisma protein yg sangat berkualiti & mudah diserap ke dlm sistem tubuh dr peringkat bayi hingga orang dewasa. kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin,lactoferrin,bacteriolysin.

Meal Shakes Shaklee dihasilkan utk semua golongan. kanak2,kanak2 yg sukar makan,pelajar,ibu mengandung,para atlet,vegetarian,orang yg sakit,orang yg sibuk bekerja atau orang yg selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yg penuh berkhasiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan yg bijak. Boleh dicampur dengan minuman lain kecuali kafien..

PRODUK INI BUKAN BERTUJUAN UNTUK MENDIAGNOS, MERAWAT,MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG JENIS PENYAKIT

No comments:

Post a Comment