Testimonial Vivix Shaklee | Tonik Ajaib - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 17 October 2014

Testimonial Vivix Shaklee | Tonik Ajaib

As Salam. Salam Sejahtera.

Ramai dah sedia maklum bahawa VIVIX SHAKLEE sangat berkesan untuk membantu lebih ramai orang mendapat kesihatan yang baik. Tonik ajaib ini juga sangat sinonim dengan awet muda kerana terdapat POLIFENOL iaitu kumpulan FITOKIMIA yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



Testimoni #1 Vivix

Sangat terbukti vivix dapat membantu lebih ramai orang untuk mendapat kesihatan yang baik. Bayangkan pesakit mempunyai darah tinggi yang melampau membawa pula kepada serangan jantung dan pendarahan didalam kepala. Darah beku mula merebak ke sebelah kanan kepala hingga terkena serangan strok. Bukan itu sahaja malah penyakit lupa juga menyerang. Masyaallah siapa tau kuasa tuhan mengatasi segalanya. 

Testimoni #2 Vivix

Pesakit ada membuat pembedahan bagi membuang bisul disebabkan mata bisul tak keluar. Dibedah sepanjang 4 inci panjang dan 1 1/2 inci dalam. Kalau ikutkan memang lambat sembuh kalau tiada penjagaan yang rapi. So beliau consume vivix. 2 hari darah dah kering, 5 hari dah nampak healing sign. Satu petanda yang baik hinggakan doktor pun terkejut. Kuasa yang maha esa mengatasi segala-segala. 

Banyak lagi testimonial lain yang membantu ramai orang mendapat kesihatan yang lebih baik. Jika kita inginkan kesihatan yang baik untuk kita mahupun ahli keluarga kita tidak salah jika kita mencuba. 

Jika berminat nak mencuba sendiri boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: syafiyahvitashoppe
0129755310 (whatsapp/wechat/telegram)

Atau boleh juga hubungi PENGEDAR SHAKLEE SELURUH MALAYSIA






No comments:

Post a Comment