Monday, 16 March 2015

Cincin Merisik dan Bertunang

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Hari nih secara tiba-tiba nak pergi office pakai cincin. Setelah sekian lama tak pakai. Nampak tak kat situ dari dulu memang tak minat pakai emas. Hihi. Ada cincin pun sebab encik hubby bagi cincin merisik dan cincin tunang.

Sebelah kiri cincin merisik. Sebelah kanan cincin tunang


Masa mula-mula kahwin gigih la jugak pakai. Nak bagitau semua orang la daku nih bukan bujang lagi maklum la sentiasa nampak macam budak sekolah. Hahahaha.

Lahir je kakak dah tak berapa nak gigih sebab leceh nak basuh berak anak lagi la. So decide simpan je. Sampai la semalam. Akhirnya hari nih daku pakai semula. Ternyata masih muat. Maknanya jari daku tak membesar. Kahkahkah.

Tapi kali nih tak tau la bertahan sampai bila. Rasa rimas semacam je. Hihi. Kalau nak beli sendiri dan pakai cincin tuh memang tak la. Nih pun sebab pemberian encik suami.


Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Instagram: syafiyahvitashoppe
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

2 comments: