Promo Shaklee Oktober 2015 - BLOG ROZIAH @ CIE

Tuesday 6 October 2015

Promo Shaklee Oktober 2015

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Promosi gempak sepanjang Oktober. Memang rugi kalau tak grab. Kalau grab memang untung la. Untuk kesuburan, kecantikan, kesihatan luaran, kesihatan dalaman, untuk nutrisi kanak-kanak. Pendek kata lengkap untuk seisi keluarga.

Promo Shaklee Oktober 2015



Beli 6 Percuma 1 dan Beli 2 Diskaun 5%

Promosi setiap bulan tetapi produk yang berbeza. So bulan nih Shaklee berikan 2 produk untuk promosi beli 6 percuma 1 dan jika beli 2 botol akan mendapat diskaun sebanyak 5% iaitu GLA COMPLEX dan OMEGA GUARD. Memang menjimatkan. Boleh digunakan seisi keluarga, GLA COMPLEX untuk kecantikan dan kesuburan wanita, OMEGA GUARD pula untuk nutrisi anak-anak, untuk ibu mengandung, ibu menyusu, mereka yang nak kurus, mereka yang mempunyai masalah pelupa, mereka yang mempunyai masalah kesihatan sendi dan banyak lagi la.

Beli 3 Percuma 1

Untuk kanak-kanak juga tidak dilupakan. Shaklee menawarkan dengan setiap pembelian 3 botol VITA-LEA FOR CHILDREN akan menerima sebotol secara percuma sahaja. Memang sangat menjimatkan. Ibu-bapa boleh berikan untuk anak-anak seawal usia 2 tahun. Multi vitamin untuk anak-anak.

Beli 1 Percuma 1

Bagi jualan penghabisan stok Shaklee menawarkan dengan setiap pembelian sebotol VITA-E COMPLEX akan menerima sebotol secara percuma sahaja. Wah memang menjimatkan. Bayangkan la bayar pada harga sebotol tetapi akan mendapat 2 botol.



Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Instagram: SYAFIYAHVITASHOPPE
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/wechat/sms)

Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE

No comments:

Post a Comment