Promo Shaklee Jun 2016 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Friday 3 June 2016

Promo Shaklee Jun 2016

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Jun kini menjelma. Maknanya promosi Shaklee pun menjelma la yang baru. Promosi bulan ni memang best sangat. Sangat menguntungkan serta menjimatkan untuk seisi keluarga. 3 produk promo bulan ini sesuai diambil oleh semua peringkat usia dari bayi berusia 2 tahun sehingga lah orang dewasa. Promo kali ni BELI 3 BOTOL PERCUMA 1 BOTOL.

PROMO SHAKLEE JUN 2016 - BELI 3 PERCUMA 1


promo shaklee jun 2016


LECITHIN

Lecithin atau dikatakan sebagai 'Si Pemecah Lemak'. Ia berfungsi untuk memecahkan lemak dalam badan agar mudah dikeluarkan. Selain tu kalau anda memang seorang yang PELUPA sangat digalakkan untuk ambil lecithin supaya dapat membantu menajamkan pemikiran dan peringatan kita. Bukan itu sahaja malahan mereka yang mempunyai masalah bacaan kolesterol yang tinggi pun sangat disarankan untuk mengambil lecithin untuk mengurangkan kolesterol dari bermaharajalela.

MEAL SHAKES

Meal Shakes ini pula paling popular untuk anak-anak sebab ia mengandungi Protein, Vitamin dan Mineral yang cukup untuk tumbesaran anak-anak, selain itu Meal Shakes juga boleh diminum oleh orang dewasa untuk menambahkan berat badan. Jadi ianya boleh diminum seisi keluarga.

VITA-LEA FOR CHILDREN

Vita-lea untuk kanak-kanak ini membekalkan  19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk tumbesaran anak-anak dan banyak lagi sumber nutrisi didalamnya.

Untung kan kalau dapatkan promo bulan ini memang sangat berbaloi. Kalau nak beli 1 produk je pun boleh. Whatsapp je 012.975.5310.



No comments:

Post a Comment