1
Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Program detoks hari kelima dah. Berat maintain je tak turun dan tak naik sebab banyak kali cheat 😂😂. Menyesal cheat tau. Hihi.



Sarapan: seawal pagi masa tengah masak pasta minum energizing soy protein je.

Pagi: dalam pukul 11 macam tu makan spageti bolognaise.

Petang: pukul 2.30 makan sayur rebus. Sawi hijau + kobis bulat + bayam + celery + bawang putih + bawang besar + garam sikit + blackpepper sikit. Rebus je. Sedap manis je rasa sayur. 5 biji alfalfa.

Sebelum balik kerja tadi makan oren sunquick.

Malam: makan buah anggur dan kiwi je. Petang tadi cheat pulun makan durian. Goyah bila nampak durian. Huhu. 5 biji alfalfa dan 4 biji herblax.

Bila selalu cheat ni apa yang kita dapat ialah berat takkan turun dan takkan naik. Maintain je takat tu. Tu pun dengan bantuan suplemen. Kalau takde suplemen memang berat akan naik.

Anda berminat nak detoks untuk buang toksin dan turunkan berat? Boleh whatsapp 012.975.5310. Saya akan guide dengan menu yang betul-betul boleh turunkan berat sekitar 2 kilogram hingga 5 kilogram seminggu.

Post a Comment Blogger

 
Top