Set Radiant 4 Shaklee - BLOG ROZIAH @ CIE

Friday 22 September 2017

Set Radiant 4 Shaklee

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Hari ni Cie nak kongsikan set yang Shaklee perkenalkan khas untuk mereka yang sukakan kecantikan. Tak lain tak bukan THE RADIANT 4. Kalau korang nak tau set ni antara yang terhangat buat masa ni. Almaklum la semakin menginjak usia semakin kita kekurangan kolagen, kedut sana sini, nampak tua sebelum usia.

Korang pernah tertanya-tanya tak bagaimana sesetengah orang mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Mereka memberikan aura positif dan sihat. Sering kali juga, anda tertanya-tanya apakah yang diperlukan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menawan.

So bagi memastikan kita sentiasa nampak muda, nampak remaja, kulit lembut dan lembap, kulit cantik dan menawan kenalah jaga kecantikan kita dengan mengamalkan suplemen. Cie cadangkan korang ambil SET RADIANT 4 SHAKLEE ni sebab sangat berbaloi. Cie akan terangkan kenapa Cie cadangkan korang perlu ambil set ni.

Terdapat 4 cara untuk ketemui kecantikan:




PROTEIN UNTUK MEMBINA KULIT YANG SIHAT



Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk memiliki kulit yang sihat berseri, pengambilan protein yang mencukupi adalah penting kerana ia:

  • Membekalkan asid amino yang penting, yang tidak dihasilkan oleh tubuh anda untuk fungsi kulit yang optimum.
  • Menyokong pengeluaran sel-sel kulit yang sihat.
  • Terlibat dalam pemulihan serta pembaikan sel dan tisu kulit.
  • Menghasilkan hormon yang sihat dan enzim penting untuk kulit.
  • Menyokong pengeluaran asid amino glutation yang membantu melindungi sel-sel kulit dari kerosakan akibat cahaya matahari.

PERLINDUNGAN ANTIOKSIDA DENGAN VITAMIN C


Vitamin C yang bertindak sebagai antioksida menggalakkan penghasilan kulit yang sihat dengan meneutralkan kerosakan disebabkan oleh radikal bebas. Walaubagaimanapun, badan anda tidak berupaya untuk menghasilkan Vitamin C dan pengambilan Vitamin C membantu untuk:

  • Mengurangkan kedutan, melegakan kulit yang kering dan kasar.
  • Mengalakkan penghasilan kolagen dan regenerasi kulit.
  • Membantu dalam penyembuhan luka.
  • Mempertahankan kulit daripada radikal bebas.


TINGKATKAN KEANJALAN DENGAN KOLAGEN

Kolagen adalah struktur penting untuk kulit anda. Ia mengekalkan keanjalan kulit anda dan menghalangnya daripada berkedut, berparut dan menjadi kendur. Berita baiknya adalah badan anda boleh menghasilkannya sendiri.

Walau bagaimanapun, apabila usia semakin meningkat, jumlah kolagen yang dihasilkan semakin berkurangan, ianya akan mendedahkan anda kepada risiko kulit berkedut dan kendur. Katakan tidak kepada tanda-tanda penuaan ini dan mulakan pengambilan kolagen sekarang untuk:
  • Kulit yang lebih anjal.
  • Mengurangkan kedutan.
  • Kulit yang lembut dan lebih padat.
  • Mengurangkan parut.

TINGKAT KELEMBAPAN KULIT DENGAN GLA

Kulit yang sihat bergantung kepada jumlah asid lemak pada bahagian kulit terutamanya asid gamma-linolenic (GLA). Asid lemak ini berperanan penting untuk mengekalkan kelembapan kulit dan juga:
  • Mengurangkan gatal dan kulit yang bersisik.
  • Mengekalkan kelembapan kulit.
  • Melawan keradangan.

LINDUNGI KULIT ANDA DARI SINARAN UV

Kuatkan perlindungan terhadap sinaran UV dengan meningkatkan pengambilan karotenoid harian anda. Karotenoid bermanfaat dalam melindungi sel-sel kulit yang sihat daripada kerosakan sinaran matahari. Ia juga dikenali sebagai 'Perlindungan Matahari Dalaman' anda.

Tingkatkan perlindungan anti-keradangan dari Omega-6 (GLA) dengan melengkapinya bersama Vitamin C.



Wah best sangat kan SET RADIANT 4 SHAKLEE ni rasa nak borong je kan. Kalau korang rasa korang tercari-cari set yang merangkumi semua ni boleh la whatsapp Cie ye.


WHATSAPP 
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310

ATAU

KLIK LINK DIBAWAH INI UNTUK PESANAN TERUS KE WHATSAPP KAMI

↓↓↓↓↓↓





JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI SHAKLEE ANDA BOLEH KLIK LINK DIBAWAH INI

↓↓↓↓↓↓











No comments:

Post a Comment