Selamat Hari Jururawat - BLOG ROZIAH @ CIE

Sunday 12 May 2019

Selamat Hari Jururawat

SELAMAT HARI JURURAWAT 2019

Selamat Hari Jururawat buat semua yang begelar Jururawat di seluruh dunia yang bertugas tanpa mengenal erti penat atau jemu. Memberikan perkhidmatan tanpa mengira bangsa dan agama.

Selamat Hari Jururawat

Tugas sebagai Jururawat memang tersangat mulia. Memberi pertolongan rawatan kepada sesiapa sahaja. Besar ganjaran menanti di sana nanti. Walaupun dihina, dikeji, dicerca tapi Jururawat terus menabur bakti memberi rawatan kesihatan kepada sesiapa sahaja.

Buat anda yang ingin menghadiahkan sesuatu kepada mereka yang bergelar Jururawat sama ada ibu, kakak, adik, isteri, makcik atau sesiapa sahaja yang bergelar Jururawat. Hadiahkan mereka sesuatu yang istimewa sebagai contoh PENJAGAAN KESIHATAN LUARAN DAN DALAMAN SERTA PENJAGAAN KULIT supaya mereka sentiasa sihat, bertenaga dan sentiasa kelihatan awet muda.

HADIAH HARI JURURAWAT


Masih tercari-cari hadiah untuk diberikan kepada Jururawat? Jangan risau ye. Cuba buat kelainan dengan hadiahkan mereka SET PENJAGAAN KESIHATAN DAN KECANTIKAN.

Disini Cie cadangkan 3 set yang anda boleh berikan kepada mereka dan dapat penjimatan berganda.


SHAKLEE WELCOME SET DAILY ESSENTIAL

Yang mengandungi Vivix, ESP, Vita-Lea, B-Complex, Sustained Release Vita-C Plus dan Omega Guard yang memang sangat sesuai untuk kesihatan menyeluruh. Untuk 1 set ni hanya RM736.20 (HARGA ASAL: RM1022.50) dan anda akan dapat PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA PAPER BAG, BONUS 5% dan lain-lain faedah yang Shaklee tawarkan. Klik gambar untuk keterangan lanjut.




SHAKLEE WELCOME SET YOUTH

Mengandungi Cleanser, Toner, Moisturizer SPF50 dan Night Cream. Sesuai untuk Jururawat yang ingin menjaga kecantikan luaran. Mungkin ada masalah jerawat, jeragat, penuaan dan masalah-masalah kulit yang lain. Promosi kali ini hanya berharga RM612.00 (HARGA ASAL: RM850.00) dan anda akan dapat PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA PAPER BAG, BONUS 5% dan lain-lain faedah yang Shaklee tawarkan. Kegunaan 1 set ini sehingga setahun. Klik gambar untuk keterangan lanjut.



SHAKLEE WELCOME SET VIVIX

Dengan pembelian 2 botol Vivix hanya perlu bayar RM684.00 (HARGA ASAL: RM950.00) dan anda akan dapat PERCUMA KEAHLIAN, PERCUMA PENGHANTARAN, PERCUMA PAPER BAG, BONUS 5% dan lain-lain faedah yang Shaklee tawarkan. Klik gambar untuk keterangan lanjut.



JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT PESANAN PRODUK SHAKLEE ATAU MENYERTAI KEAHLIAN SHAKLEE BOLEH KLIK LINK DIBAWAH


WHATSAPP 
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310
KLIK LINK   012.975.5310

ATAU

KLIK GAMBAR DIBAWAH INI UNTUK PESANAN TERUS KE WHATSAPP KAMI

↓↓↓↓↓↓


↓↓↓↓↓↓




JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI SHAKLEE ANDA BOLEH KLIK LINK DIBAWAH INI

↓↓↓↓↓↓