Hadiah Giveaway Blog Syafiqa Hatta - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Monday 20 November 2023

Hadiah Giveaway Blog Syafiqa Hatta

 

Hadiah Giveaway Blog Syafiqa Hatta

Bulan September yang lepas Cie ada join Giveaway Blog Syafiqa Hatta. Lama tak join giveaway. Bila tengok hadiahnya best Cie terus rasa nak join. Support geng blogger baru pertama kali buat segment giveaway.

Hadiah yang ditawarkan juga sangat menarik. Cie dapat gift box berwarna hitam dan dihiasi dengan ribbon merah. Memang nampak exclusive sangat. Dalam tu ada sehelai tudung bawal chiffon Darena Scarf, Cie dapat warna putih biru. Ada juga sebotol inai Sahara beserta buffer (pengilat kuku). Lain-lain ada juga Apollo Pandan Layer Cake, cloud 9 dan gula-gula.

Semua hadiah dalam tu Cie suka sangat. Bertambah koleksi tudung dan inai. Cie memang suka pakai tudung bawal dan memang suka pakai inai. Memang beruntung sangat dapat hadiah tu. 

Terima kasih sis Syafiqa Hatta yang sudi berkongsi rezeki. Semoga rezeki sis yang memberi ni melimpah ruah, dipermudahkan segala urusan. Terkejut jugak bila sis Syafiqa send emel. Terlupa dah jugak masa tu ada join giveaway. Ngam sebulan join dapat emel mengatakan Cie merupakan pemenang keenam. Terus bagi details yang diminta.

Hadiah Giveaway Blog Syafiqa Hatta

2 minggu terus terima gift box. Tudung bawal tu belum pakai lagi. Tapi dah try best jugak material tudung tu. Walaupun chiffon senang je nak bentuk. Nanti kalau best boleh order dengan sis Syafiqa.

12 comments: