Introducer Quantum Metal - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Saturday 13 January 2024

Introducer Quantum Metal

 CONSULTANT GOLD QUANTUM METAL

Introducer Quantum Metal


Cie mula join Quantum Metal pada Mei 2023. Masa tu memang target nak buat simpanan emas selepas Cie study tentang fasiliti yang Quantum Metal sediakan. Memang banyak sangat manfaat menyimpan emas ni.


Kat Quantum Metal ni ada 3 Jenis Simpanan Emas yang kita tak perlu pilih nak simpan yang mana satu. Bahkan kita boleh gunakan kesemua fasiliti yang ada.


Sejak Mei 2023 hingga sekarang Cie dah gunakan kesemua fasiliti yang Quantum Metal sediakan. Mula sekali Cie simpan kat Gold Convert Account (GCA). Selepas tu Gold Storage Account (GSA). Kedua-dua simpanan ni tak menggunakan modal yang banyak. 


GCA hanya serendah RM120 kita dah boleh menyimpan dan 85% kita dapat semula dalam tempoh 1-3 hari bekerja. Gram emas tetap ada dalam simpanan sebanyak 100%. Tu yang best fasiliti Quantum Metal ni yang tak sama dengan simpanan emas lain.


GSA pulak serendah RM10 dah boleh menyimpan. Nanti dah cukup simpanan emas tu kalau kita nak keluarkan pun boleh. Nak keluarkan dalam bentuk emas fizikal atau boleh jual dan dapatkan duit.


Pada bulan Disember 2023 baru-baru ni Cie buat simpanan fasiliti Quantum Metal yang ketiga iaitu Gold Asset Enhance (GAE). GAE pula ada 2 jenis GAEX5 dan GAEX10. GAE ni sesuai untuk yang ada duit simpanan lebihan. Kebetulan dah cukup duit simpanan Cie untuk simpanan GAEX10 ni.


Modal simpanan GAEX10 ni lebih kurang RM1500+ ikut harga emas semasa waktu kita buat belian. Cie simpan 2 unit. Unit pertama pada 6 Disember 2023 Cie buat simpanan RM1534.93 dengan 37.34g. Simpanan kedua pada 12 Disember 2023 RM1539.54 dengan 38.06g.


GAE ni adalah kita gandakan emas simpanan kita. Kenaikan emas 1% kita akan dapat untung 10%. Kita cuma perlu tunggu harga emas naik je untuk kita terminate 2 unit tu. Baru-baru ni ada kenaikan tapi taknak terminate lagi. Biar je dulu sampai Cie rasa dah untung banyak.


Jika kita buat simpanan GAE ni kita layak naik rank Introducer Quantum Metal dan layak mendapat komisyen dengan setiap simpanan kita dan juga ahli level 1 kita. Memang best la kita buat simpanan emas dan kita dapat komisyen dengan setiap simpanan kita.


Dalam Quantum Metal ni menggunakan sistem affiliate. So kita boleh juga bina kerjaya sebagai Gold Consultant dengan mencipta pendapatan dalam sistem affiliate Quantum Metal.


Asalnya dulu Cie hanya nak buat simpanan emas sebab target nak langsaikan segala hutang dalam tempoh 5 tahun. Tapi tak sangka terjebak pula nak tambah pendapatan dengan Quantum Metal. Ada peluang buat apa nak tolak kan. Gunakan sebaiknya dah alang-alang kita memang menyimpan emas di Quantum Metal.


Jom korang kita mula menyimpan emas sekarang. Kalau berminat nak buka akaun emas percuma boleh Daftar Akaun Emas Percuma. Lepas daftar boleh Whatsapp Cie nanti Cie akan share apa nak buat next step.






6 comments: