Sebelum balik singgah beli sarapan dulu. Selalu la lupa nak snap gambar menu sarapan yang meriah kat gerai tu. Snap gambar sarapan yang dibeli jela. 10am dah sampai rumah Kak Ngah.
Waktu kami sampai ada nurse buat lawatan ke rumah nak check baby. Cie terus ke dapur sarap dulu sambil borak dengan anak buah. Anak buah Cie dah besar anak Kak Ngah ni.
Lama dah teringin nak makan nasi lemak bungkus daun pisang. Jumpa tadi terus beli. Alhamdulillah sedap. Anak Kak Ngah pun cakap sedap. Beli kuih muih jugak tadi. Kak Ngah tak buat sarapan tak sempat duk jaga cucu.
Sampai waktu lunch Kak Ngah suruh Cie masak pulak. Cie masak ayam goreng kicap, keli tumis tempoyak dan belimbing, tempe celup tepung dan sayur siew pak choy goreng. Siap lunch eh dia suruh masak mi goreng pulak untuk minum petang kang.
Nampaknya petang jugak la baru balik ni kang. Nak main dengan cucu, umur baru 2 minggu ni memang tidur jela kerjanya. Bangun menyusu, nanti tidur semula. Dah lama tak beranak kecik ni memang teruja la ada baby lagi-lagi boy. Kitanya anak gegirl belaka.
Melepak la kat rumah Kak Ngah sampai petang. Takdela bosan sangat blog pun dah kembali ok selepas 24 jam tak boleh komen. Ramai jugak hadapi masalah sama. Entahla blogspot ni upgrade apa lagi. Baru je lagi blog kena suspended hari tu.







0 Ulasan
Terima kasih sudi singgah! Jangan segan-segan tinggalkan komen. Sila tinggalkan komen dengan bahasa yang sopan. Komen berunsur spam akan dipadam.