Sambal hitam je memang Cie buat stok senang nak makan dengan apa-apa. Cicah lempeng dengan kuah lemak dan sambal hitam memang sedap. Kekadang macam berangan nak buka kedai makan menu sarapan buat lempeng. Hahaha.
Hari ni tak ke BS Freshmart beli lauk. Kakak Cie datang baru ni bawak 1 ekor ayam. Katanya nak bagi merasa ayam dari kedai suaminya. Lepas pencen tahun lepas, abang ipar beli kedai ayam tu untuk usahakan lepas pencen. Owner kedai tu dah agak berusia so dia nak jual kedainya. Ada la kerja lepas pencen. Syok juga kan.
1 ekor ayam tu cukup la 4 kali masak. Ada lagi sebekas ayam sekali masak dan ikan siakap rasanya Faiz beli minggu lepas. Cukup la untuk bekalan minggu ni.
So minggu ni nak beli sayur je. Cie ajak Faiz ke Pekan Sari Benta nak mencari sayuran apa yang menarik.



0 Ulasan
Terima kasih sudi singgah! Jangan segan-segan tinggalkan komen. Sila tinggalkan komen dengan bahasa yang sopan. Komen berunsur spam akan dipadam.