Saturday, 19 November 2011

~birthday present from beloved hubby~

wah semangat pagi nih kite tejage awal...selalunye kalo kite tido umah IL paling awal kite tejage kul9...tapi rini kul7.30 kite dah bangon..dah try pejam smule tapi cik mate nih degil betol la..tepakse la kite bangon...jeles tengok encek hubby siap bedengko...huihhhh....macam2 irama...sian encek hubby semalam penat g perak 1day trip...

bukan nak cerite pasal dengkoran encek hubby nih tapi kite nak cerite pasal tajok entry kite arini...'birthday present from beloved hubby' sempena 19NOVEMBER19842011...heheee..

alkesahnye malam tadi hubby kite amik dari umah ayah...hubby ajak tido umah IL...mak takde g ksus so abah tinggal sorang....dah kul11++ camtuh tetibe kite rase ngantok sangat...mate kite nih macam kene gam la plak duk melekat jeh...pastu kite masok bilik dulu...hubby kite duk layan maharaja lawak mega lagi...duk kihkihkih gelak....lantak la encek hubby weh..kite dah tak boleh tahan dah nih...

masok bilik tarik comfoter teros tido...pastu kite denga hubby masok bilik tapi kite tatau kul brape mate kite takleh nak bukak langsung...pastu jam bebunyi....umah IL kite ade jam bunyi2...kalo kul12 maknenye akan bunyi 12x la...pastu mase jam bunyi tuh hubby kite datang kat kite...hubby kite kejot kite then hubby kiss kite hubby bagi hadiah hubby kate 'selamat hari jadi sayang'...kite tekebil2 jeh mase tuh cakap time kaseh jeh...pastu kite pegang hadiah tuh kite sambong tido...hish tak patot betol kite nih tapi nye dalam hati sangat2 teharu...tenkiu so much switheart...lebiu til d n of taim...muahhhhhhh


nak tengok tak hadiah kite hubby bagi...
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaaaa


tapi kite tak bukak lagi pon hadiah nih...kite simpan dulu nanti kalo kite rase nak bukak baru kite bukak....heheheee

2 comments:

  1. hapy besday awakk..agak2 ape la hadiah tu yer..

    ReplyDelete
  2. ~tq fieda...ntahla ek...kite blom bkak lg...duk pk2 la apela hubby kite bg nih...hhehee~

    ReplyDelete