0



1 januari 2012 besamaan hari ahad maka pada 2 januari telah di gazet kan sebagai cuti umum ganti...huhuhuh....
cepat sungguh mase belalu...seda tak seda jeh dah masok tahun 2012...rase nye baru lagi tahun 2011...begitu cepat mase meninggalkan kite...sesungguhnya manusia berada didalam kerugian kecuali orang yang beriman...chewaahhhhh...kelas kau roziahhhhhhhhhhhh....

kenape la ek orang duk sibuk2 celebrate new year...kite takde perasaan pon nak celebrate...pastu duk sibuk pikir ape azam tahun baru...seumur hidup kite tak pernah ade azam...kite pon tak tau kenape...kite malas nak pikir...ape kite rase kite nak kite cube jela tak kire la tahun bile pon...

alhamdulillah kite besyukur ke hadrat ilahi kerana tahun 2012 kite masih benafas lagi d bumi allah nih...tahun nih jugak kite dah begelar isteri kepada suami kite...pastu pulak rezeki tahun baru kite dapat tukar..syukur sangat2 doa kite selama ni dah di pekenankan...dapat kite duduk sebumbung ngan hubby kite....terima kaseh ya allah...

kite beharap la tahun ni kite beroleh kegembiraan hidup berumahtangga...bukan azam ni tapi harapan & impian...hehehee...semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelum2nya...amin...tengok pic new year kite tuh...kite harap jugak cepat2 dapat baby....aminnnnnnnnnnnnnnnn...


Post a Comment Blogger

 
Top