Thursday, 24 April 2014

PENGEDAR SHAKLEE KAJANG, BANGI, SEMENYIH

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Saya Junaidawati bt mat Jusoh merupakan pengedar sah shaklee di Kajang, Selangor. Saya mendaftar ahli shaklee pada 09 Julai 2013, setelah menggunakan cadangan set asas menyusu shaklee selama 7bulan iaitu setelah melahirkan anak kedua. Asalnya amik set ini semata-mata untuk banyakkan susu sahaja iaitu dengan mengamalkan esp dan alfafa sahaja. Tanpa saya sedari ramai kawan-kawan yang menegur saya nampak lebih kurus dan muka pula tambah berseri. Hairan juga sebab saya memang xamik apa2 produk kolagen pun lagi masa tu, memang tak terfikir langsung semuanya disebabkan suplemen menyusu yang saya amalkan.

Satu lagi sebab mengapa saya terjebak dengan shaklee kerana suplemen mealshakes yang telah menyelesaikan masalah sembelit anak sulung saya, jika tidak memang saya selalu menangis tengok anak menahan kesakitan sebab sukar membuang. Sekarang alhamdulillah mealshakes bukan sahaja menghilangkan masalah sembelit malah membuatkan anak saya lebih kuat imun dan antibodinya, ini kerana kalau dia demam memang dia cepat sembuh, xdelah melarat.

Akhirnya tergerak juga hati saya ni nak menjadi sebahagian dari keluarga shaklee dan masuk dalam grup yang hebat dan xpernah kenal erti jemu untuk berjaya. Pada mulanya masuk ahli hanya untuk makan sendiri je, tapi bila saya xsengaja share kat fb rasa macam seronok sebab dapat respon, sejak tu saya terus bertekad untuk kekal berjuang dalam bisnes shaklee ini. Faktor pendekatan dengan amalan rohaniah yang diamalkan dalam grup ini memang cukup merubah kehidupan saya yang dulu selalu leka dan lalai terhadap tanggungjawap sebagai orang islam. Alhamdulillah saya semakin positif, semua menjadi semakin baik dan saya rasa hidup saya lebih beerti dengan shaklee.

Rasanya itu je yang dapat sy kongsikan di sini, pada sesiapa yang berminat dengan produk shaklee atau ingin menjadi ahli di sekitar kajang/bangi/semenyih bolehlah menghubungi saya di 019-9895564 melalui whatsapp/wechat/ig/tg. 

Sekian, 
with love 
ju@ watie

No comments:

Post a Comment