PENGEDAR SHAKLEE KAPIT, SARAWAK - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Thursday 24 April 2014

PENGEDAR SHAKLEE KAPIT, SARAWAK

Salam sejahtera semua..

Saya Brenda Ben, merupakan pengedar sah shaklee dari kapit, sarawak. Saya mengenali shaklee dan masuk member dari kawan lama @ upline saya iaitu junaidawati. Saya mula menggunakan shaklee ni pada november 2013. Saya cuba sliming set utk permulaan, dan nampaknya memang berkesan pada saya, sebulan berat badan saya turun 2kg. Pada bulan Disember, saya mula memperkenalkan shaklee ni kpd ahli keluarga & sahabat handai..sememang nya mereka memberikan feedback yg sangat memberansangkan. Dari hari ke hari semakin ramai yang mencuba shaklee yang saya perkenalkan. 
Testimoni dari mak saya sendiri sangat menyentuh hati apabila dia mengalami sakit badan & period tidak teratur, slps mencuba alfalfa, gla complex, oste & SR vita-c slma seminggu, mak saya sembuh & periodnya kembali teratur. Testi dari anak sya sendiri yg picky-eater, slps consume mealshake & chew vita-c, dia smakin sihat & kurang memilih smasa makan..
Banyak lagi testimoni yg tak dapat saya ceritakan disini, kepada yg ingin dapatkan free consultancy dari sya, boleh la hubungi saya,.0198854032 dgn sms/WhatsApp/wechat.

Sekian,.
♥Menda Empire ♥

No comments:

Post a Comment