Mengapa Pelan Pengurangan Inci Cinch Shaklee punyai Kadar yang Tidak Ternilai? - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Thursday 3 July 2014

Mengapa Pelan Pengurangan Inci Cinch Shaklee punyai Kadar yang Tidak Ternilai?

Ia merupakan formula yang diuji secara klinikal untuk membantu anda merungkai kelaziman rutin diet anda, jadi ia membantu anda:
♥menyimpan otot yang anda miliki
♥membakar lemak yang tidak diperlukan
♥mengurangkan inci yang tidak anda ingini

1. Cinch Inch Loss Plan: Penyelesaian
Para doktor perubatan kami, pakar pemakanan dan para saintis telah memperuntukkan masa bertahun dalam bidang sains sukan dan nutrisi untuk membina satu pelan yang berkesan. Dengan kehadiran Cinch Inch Loss Plan, yang terdiri daripada minuman protein shakes dan teh tenaga, anda akan dapat mengurangkan inci dan berat. Dan lagi, mereka yang terlibat didalam ujian klinikal kami secara keseluruhannya telah berjaya mengurangkan sebanyak 16.3 paun lemak dan mengurangkan sebanyak 4.1 lilitan inci pinggang dan 6 inci lilitan peha mereka dalam masa 12 minggu.

2. Cinch Shake Mix: Leusina
Keenakan rasa Cinch Shake Mix kami yang diperkaya dengan Leusina merupakan acid amino yang dapat mengekalkan otot dan juga membantu mengekalkan semua otot yang diperlukan untuk memberikan tenaga disamping anda mengurangkan berat badan. Mengapa otot perlu? Otot = metabolisme. Dan lagi, mereka yang menyertai ujian klinikal berjaya mengurangkan lemak dan inci disamping berjaya mengekalkan 100% otot penting mereka. Khasiatnya:
◆ Memberikan keperluan hidangan makanan namun punyai rasa seperti kudapan.
◆ Diperkaya dengan Leusina untuk mengekalkan otot disampinh mengurangkat berat.
◆24 gram protein soya bukan GMO bagi setiap hidangan untuk membantu anda rasa kenyang.
◆ Kaya serat dengan 6 gram bagi setiap hidangan.
◆ Bebas gula.
◆ Memberikan 35% dan lebih bagi keperluan harian 21 jenis vitamin dan mineral penting.


3. Vita-Lea dan Cinch Energy Tea: Memberikan rasa nyaman, memenuhi rasa lapar
● Bukan hanya produk cinch punyai rasa hebat, malah 90% daripada peserta yang menyertai ujian klinikal melaporkan yang mereka punyai tahap tenaga diantara " sangat baik" atau "cemerlang" dalam masa mengikut diet Cinch Inch Loss Plan. Program itu memberikan banyak nutrisi daripada Vita-Lea termasuk Cinch Energy Tea Mix untuk memberikan anda rasa bertenaga sepanjang hari.

VITA-LEA

CINCH ENERGY TEA MIX


4. Menjimatkan Dompet Anda
Mengapa perlu membayar lebih bagi makanan yang kaya dengan kalori yang hanya menambah lilitan inci pinggang anda bila anda boleh menikmati rasa yang enak dari hidangan Cinch yang kaya protein untuk kos yang lebih rendah?

5. Berterima kasihlah pada diri anda hari ini dan untuk hari esok
●Punyai berat badan berlebihan dan bersaiz besar bukan hanya membuatkan anda merasa tidak selesa malah tidak baik untuk kesihatan. Cinch yang diperkaya dengan leusina ditambah dengan kuasa protein mungkin dapat membantu. Sertailah beribu orang yang telah berjaya menghilangkan berat badan dengan mengambil Cinch Inch Loss Plan.

6. Bersedia dengan diri anda yang baru
●Bersedialah dengan sorotan perhatian yang bakal anda terima. Ramai yang akan mula perasan dengan perbezaan anda malah anda juga akan turut merasainya. Sebaik anda berjaya mengurangkan berat dengan Cinch Plan, anda bukan hanya lebih sihat malah turut punyai rasa yang hebat!

JOM MULAKAN SEKARANG UNTUK DAPATKAN BENTUK BADAN YANG MENARIK. SILA HUBUNGI KAMI UNTUK KONSULTASI SECARA PERCUMA SAHAJA.

PENGEDAR SHAKLEE KUALA LIPIS
012 9755310

No comments:

Post a Comment