Promo Shaklee Bulan April 2016 - BLOG ROZIAH MUHAMMAD NOR

Wednesday 13 April 2016

Promo Shaklee Bulan April 2016

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

April kembali lagi dengan pelbagai promosi hebat berganda. So harus la grab promosi yang Shaklee tawarkan ni. Rugi tau kalau tak grab. Semua menguntungkan sesiapa yang tak lepaskan peluang ni. Untuk promo bulanan biasa ni ada 3 produk yang Shaklee bagi offer iaitu Omega Guard, Sustained Release Vita C Plus dan Vita-Lea For Children.

promo shaklee april 2016


OMEGA GUARD

Promo Omega Guard memang terlebih untung bila beli 6 botol dan anda akan berpeluang mendapat sebotol lagi secara percuma dan bukan itu sahaja anda juga berpeluang mendapat keahlian secara percuma sahaja seumur hidup anda. So tak perlu la bayar yuran keahlian setiap tahun. Jimat kan. Kalau taknak jual pun jadi ahli untuk makan sendiri pun takde masalah. Kalau nak beli 2 botol pulak akan mendapat 5% diskaun. Memang untung sebab Omega ni sesuai untuk semua peringkat umur dari kanak-kanak sehinggalah warga emas. Antara kelebihan omega ialah baik untuk masalah jantung, kolesterol, daya ingatan, masalah berat badan, perkembangan otak bayi dan banyak lagi la.

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS

Promo Vitamin C beli 6 botol dan anda akan menerima sebotol lagi secara percuma sahaja. Manakala jika anda membeli 2 botol dan anda akan mendapat 5% diskaun. Untung kan kerana Vitamin C juga sesuai untuk semua peringkat usia. Vitamin C sangat baik untuk mempercepatkan luka sembuh, mempertingkatkan sistem pertahanan badan, membaiki parut pada kulit, menjadikan kulit lebih cerah, mencantikkan kulit dan banyak lagi kelebihan lain.

VITA-LEA FOR CHILDREN

Anda akan mendapat sebotol percuma dengan setiap pembelian 3 botol Vita-Lea for Children. Vita-Lea ini merupakan multivitamin kanak-kanak yang terbaik. Ia membekalkan 100% Vitamin C, D dan E serta bonus 8 jenis Vitamin B yang penting,  Ia sesuai diambil seawal usia 2 tahun.


Jika berminat nak mencuba sendiri PRODUK SHAKLEE boleh hubungi saya:

Pengedar Shaklee Kuala Lipis dan Seluruh Malaysia
Roziah Muhammad Nor
Double SR Enterprise ( CT 0028861-M )
ID: 890962
Facebook Page: Syafiyah Vita Shoppe
Emel: syafiyahvitashoppe@yahoo.com
0129755310 (whatsapp/sms)



Daftar Keahlian Sila Isi: BORANG KEAHLIAN SHAKLEE


No comments:

Post a Comment