Faiz dan anak-anak pun nak jugak menyelit order. Maka nya order jela untuk semua sekali. Boleh guna voucher yang ada dapat la diskaun RM11.32 termasuk la 10% guna tumbler tu.
- Iced Jasmine Lemon Tea RM10.20 - adik Rania
- Iced Finally Pistachio Chocolate RM14.90- kakak Raisha
- Iced Shaken Double Espresso + Velvet Creme RM12.08- Cie
- Iced Spanish Latte RM11.20 - Faiz
![]() |
| Iced Finally Pistachio Chocolate |
![]() |
| Iced Jasmine Lemon Tea |
![]() |
| Iced Spanish Latte |
![]() |
| Iced Shaken Double Espresso |
Macam biasa la anak-anak memang tak habis minum. Tapi sibuk nak order jugak. Maka nya Cie la tukang habiskan. Masuk dalam freezer, keesokan hari Cie kena habiskan.
Iced Jasmine Lemon Tea tu macam makan bunga. Ada jelly dalam tu. Tak sedap ditekaknya tu yang adik Rania minum tak habis. Cie minum jela sebab dah beli kan. Kalau suka jasmine tea ok je rasanya tu.
Iced Finally Pistachio Chocolate buat peminat pistachio memang sedap la. Ni pun kakak Raisha tak habiskan. Kisahnya dia letak dalan freezer lepas tu balik kampung. Dah beku dia taknak minum dah. Ibu la kena habiskan.
Cie punya Iced Shaken Double Espresso tu add on velvet creme memang sedap. Tapi kena request less sweet. Kalau idok manis sangat nanti. Dah jadi favourite Cie dah ni. FOMO kat Threads la ni ada orang suggest.
Faiz sekarang dah suka Zus jugak dah. Selalu suruh Cie order. Dulu Cie suka Iced Spanish Latte, sekarang dah jadi favourite Faiz. Faiz nak less sweet jugak.
Selesai redeem complimentary drink sebelum expired 30 Ogos hari tu.









2 Ulasan
Ammi kalau apa-apa air yang ada jasmine flavour memang tak akan beli sebab tak suka bau dia...wangi tapi entahlah tak suka.
BalasPadamAmmi ni pun boleh redeem cake untuk birthday. Kena tunggu kyralah nampaknya sebab kat rumah ni sapa jelah yang suka dengan kek selain dia...ammi takat makan sikit bolelah
belum pernah lagi merasa ZUS ni..
BalasPadamTerima kasih sudi singgah! Jangan segan-segan tinggalkan komen. Sila tinggalkan komen dengan bahasa yang sopan. Komen berunsur spam akan dipadam.