Sampai depan pintu nampak ada tulisan waktu operasi dengan kertas biasa je tertulis operasi 11am. Masa kami sampai tu belum 11am lagi. Tengok mereka pun busy tengah mengelap meja. Tapi ada je customer lain dalam tu, kami pun masuk.
Terus la ke kaunter order aiskrim je untuk anak-anak. Cie taknak sebab nak lunch nasi masa tu. Anak-anak order Sund-Ai Boba vanilla 2. 1 cup RM5. Cie rasa sikit adik Rania punya aiskrim. Lemak rasa susu. Sedap la jugak.
Hari Jumaat sebelum tu staf Cie belanja dah Iced Latte. Sedap jugak rasa lemak-lemak. Nanti boleh la order Iced Latte kat Ai-CHA pulak.
Lepas dah hajat anak-anak nak mencuba Ai-CHA. Sebelum ni pernah dah nampak Ai-CHA kat tempat lain. Sekarang dah buka di Lipis senang la kalau nak makan aiskrim.








0 Ulasan
Terima kasih sudi singgah! Jangan segan-segan tinggalkan komen. Sila tinggalkan komen dengan bahasa yang sopan. Komen berunsur spam akan dipadam.