Segmen Refresh Bloglist September 2026 Blog Nieza

Awal September ni ramai geng blogger buat segmen. Ada buat Giveaway, ada yang buat segmen refresh bloglist. Semestinya Cie akan join untuk support kawan-kawan blogger. Cie pun ada buat Giveaway Wedding Anniversary jugak. Simple je just tinggalkan komen je. 

Kali ni Cie join segmen refresh bloglist blog sis Nieza. Syarat pun senang je memang kena la join. Jom la korang join. Mana tau rezeki kita tersenarai dalam bloglist sis Nieza. Klik banner ye untuk join. 


Segmen ni berlangsung bermula 1 September dan akan berakhir pada 11 September. So ada banyak masa lagi kalau nak join ni. Jangan lupa join ye. 


Catat Ulasan

0 Ulasan